Beste e-bike-reizigers, ik maak me zorgen.

De laatste jaren worden fietsfora en facebookgroepen voor fietsreizigers overspoeld met enthousiaste beginners die op een e-bike op fietsvakantie gaan. Fietsvakanties moedig ik natuurlijk aan en E-bikes kunnen een prima uitkomst zijn. Dat is niet mijn punt.

Mijn punt is dit: ik zie steeds vaker volgepakte fietsen langs komen die gevaarlijk zijn.

Niet een beetje gevaarlijk.
Gewoon.
Echt.
Gevaarlijk.

In de online communities wordt het niet gewaardeerd als je er iets over zegt. Dus zeg ik het hier.

Read More